راه های کسب درامد بدون نیاز به سرمایه , دوره های آموزشی بینظیر و ایده های فوق العاده برای ایجاد استارت آپ با ما همراه باشید تا به ثروت برسید

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

میزان رضایتمندی شما از سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 21343

کلید کاربردی قانون جذب – جک کانفیلد


کلید کاربردی قانون جذب – جک کانفیلد

کلید کاربردی قانون جذب – جک کانفیلد

جک کانفیلد کلید کاربری قانون جذب را برای افرادی تهیه کرده می خواهد در زندگی خود تحول بزرگی ایجاد کنند در ادامه توضیحات بیشتری در مورد قانون جذب برای شما داده شده که شما را مجاب می کند این کتاب صوتی را دانلود کنید.

KelidKarbordiGhanunJazb

می گویند وقتی شاگرد آماده باشد، سر و کله ی معلم هم پیدا می شود. اگر شروع به خواندن این کتاب کرده ای، با این حساب به وضوح حاضر هستی تا گام بعدی خود را به سوی تحول شخصی ات برداری.تو آماده ای تا خلق و دریافت هر آنچه را واقعا در زندگی ات می خواهی، آگاهانه شروع کنی. با عمل کردن آگاهانه و سنجیده به قانون جذب، با کمترین تلاش و بیشترین لذت می توانی دقیقا هرآنچه را می خواهی خلق کنی..در حالی که عده ی زیادی از مردم به قانون جذب به عنوان”راز” اشاره می کنند، این مفهومی جدید یا کشف تازه ای نیست.این قانون مدت چندین هزار سال بخشی لاینفک از تعلیمات مهم هر عصری بوده است. بالاخره همه ما یاد می گیریم که در خلق زندگی خود شرکت داریم و مسئول وضعیت دنیایی هستیم که در آن زندگی می کنیم. ما کم کم پی می بریم که اگر خواستار تحول در سطح بیرنی باشیم باید تغییرات درونی نیز ایجاد کنیم.
قانون جذب قویترین قانون طبیعت است درست مانند قانون جاذبه همیشه مؤثر و در جنب و جوش است. به زبان ساده قانون جذب می گوید که به هر چه تمرکز کنی انرا به سوی خود جذب می کنی. بنابراین اگر بر موارد خوب و مثبت را در زندگی خود متمرکز شوی چیزهای خوب و مثبت بیشتری را به خود جذب می کنی.
احساسات تو در ارتباط با قانون جذب بسیار مهم است. تو حواس خود را بر هرچه متمرکز کنی فرکانس ارتعاشی آن را خلق می کنی.
مقصود و شور و شوق زندگیت را پیدا کن. هدف زندگی صرفا نشان دادن واقعیت نیست. بلکه ادا کردن دین تو به جهان است و جهان هم به چنین چیزی نیاز دارد…
این کتاب صوتی را دانلود کنید. سفر تو با این کتاب شروع می‌شود. تو می‌توانی زندگی‌ات را متحول کنی، و با آگاهی هر چه بیشتر زندگی آرمانی خود را خلق کنی. هر چیزی را که بخواهی، منتظر توست تا فقط آن را درخواست کنی. هر چیزی را تو بخواهی، آن هم تو را می‌خواهد.اما برای بدست آوردن آن باید اقدام کنی. کائنات موفقیت تو را می‌خواهد.


مبلغ قابل پرداخت 75,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 691

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان , ملکشهر , تیم تحقیقاتی ذهن برتر من

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت مطلق به تیم تحقیقاتی میلیونر شو می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما