راه های کسب درامد بدون نیاز به سرمایه , دوره های آموزشی بینظیر و ایده های فوق العاده برای ایجاد استارت آپ با ما همراه باشید تا به ثروت برسید

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

میزان رضایتمندی شما از سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 21362

۲۰ دلیل برای گوش دادن به کتابهای صوتی


۲۰ دلیل برای گوش دادن به کتابهای صوتی

۲۰ دلیل برای گوش دادن به کتابهای صوتی

CHM-audiobooks

کتاب خواندن فقط این نیست که بنشینید و کتابی را در جلوی خود نگه دارید و مطالعه نمائید. خوانندگان می توانند با گوش دادن به کتابهای صوتی به کتابهای بیشتری دسترسی داشته و مطالعه کنند.

در زیر ۲۰ دلیل برای گوش دادن به کتابهای صوتی عنوان شده است:

یادگیری:

خواندن و گوش دادن دو راه مهم برای یادگیری هستند اما کتابهای صوتی به خواننده این امکان را می دهد تا با کتابها به صورت متفاوتی از کتابهای چاپی درگیر شود.

۱- اگر شما یک خواننده کندی هستید بایستی به کتابهای صوتی گوش کنید در نتیجه شما می توانید کتابها را سریعتر از کتابهای چاپی مطالعه نمائید.

۲- کتابهای صوتی راه بهتری برای مطالعه کتاب هستند به دلیل صدای گوینده. وقتی که به کتابهای صوتی گوش می دهید بهتر آنرا می فهمید وقتی که گوینده صدای خود را در موقعیت های مختلف و برای کاراکترهای مختلف تغییر می دهد و فقط کتاب نمی خواند بلکه نقش هم بازی می کند. یک صدا می تواند محتوای بیشتری را نسبت به متون چاپی بیان کند.

۳- وقتی که شما به یک کتاب صوتی گوش می دهید شما می دانید که چگونه کلمات را تلفظ کنید چرا که گوینده در ابتدا آنها را بیان کرده است. تفاوت تلفظ کلمات در کتابها با گویندگی فردی آمریکایی و در مقایسه با گویندگی فردی بریتانیایی نمونه خوبی برای این موضوع می باشد.

۴- به ویژه برای کودکان درک شنیداری باعث رشد درک خواندن آنها می شود. آیا قبل از راه رفتن چهار دست و پا نمی رویم و آیا قبل از خواندن ، صحبت نمی کنیم؟

۵- وقتی شما به کتابهای صوتی گوش می کنید در یادگیری لغت به شما کمک می کند. وقتی لغات بیشتری در متون شنیده می شود لغات بیشتری یاد گرفته می شود.

قابل حمل:

کتابهای صوتی هم مانند کتابهای چاپی قابل حمل هستند اما به روشی متفاوت. در مورد کتابهای صوتی شما می توانید کتابهای بیشتری را به همراه داشته باشید.

۶- این کتابها را با خود به اتومبیلتان ببرید! در سفرهای جاده ای ، در رفت و آمد به سر کارتان ، مدرسه و در حال اجرای فعالیتهایتان آنها را همراه خود داشته باشید.

۷- همچنین کتابهای صوتی برای گوش کردن در زمان پیاده روی ، دویدن و ورزش کردن بسیار مناسب است.

۸- به کتابهای صوتی وقتی که در حال رنگ کردن منزل ، انجام کارهای خانه ، تمیز کاری ، لباسشویی و … هستید، گوش کنید.

۹- فکر کنید ببینید که چه تعداد کتابی را می توانید بخوانید در حالی که دارید کارهای دیگرتان را هم انجام می دهید.

۱۰- در حالی که دارید هنگام صبح برای بیرون رفتن آماده می شوید ، وقتی که دارید برای خوابیدن آماده می شوید به کتابهای صوتی گوش کنید. شما می توانید زمانهای خیلی بیشتری را برای گوش دادن پیدا کنید.

AudioBook_sm

مزایا نسبت به نسخه چاپی:

۱۱- گوش دادن به کتابهای صوتی جالب است زیرا که گوینده در اصل یک بازیگر است. این مثل اینست که در حال تماشای تلویزیون هستید بدون تصویر.

۱۲- شما همه جزئیات کوچک را هم در کتابهای صوتی می شنوید. گاهی افراد ممکن است یک پاراگراف یا صفحه را از دست بدهند که می تواند بخش مهمی از کتاب باشد اما گوش دادن به کتابهای صوتی باعث می شود شما شنونده بهتری بشوید.

۱۳- گوش دادن به کتابهای صوتی تعداد کتابهایی را که کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان می خوانند را افزایش می دهد. اگر شما در طی هفته به دو و یا بیشتر از دو کتاب صوتی گوش کنید شما دست کم ۸ کتاب را در یک ماه مطالعه کرده اید که این رقم بیشتر از چیزی است که بیشتر مردم در یک سال مطالعه می کنند!

۱۴- شما می توانید کتاب مورد نظرتان را بر روی iPod یا MP3 پلیرتان دانلود کرده و هرجا و هر وقت که خواستید به آن گوش کنید.

۱۵- کتابهای صوتی در مقایسه با کتابهای چاپی با محیط زیست سازگارترند. شما با گوش دادن به کتابهای صوتی درختان را از خطر قطع شدن نجات می دهید.

AudioBook_sm2

راحت بودن استفاده:

۱۶- شما حتی زمانی که قادر به دیدن نیستید می توانید بشنوید. این موضوع برای کسانی که مشکلات بینایی دارند فوق العاده اهمیت دارد.

۱۷- کتابهای صوتی در دسترس هستند. شما می توانید آنها را در کتابخانه ها و یا در سایتهایی که امکان دانلود این کتابها وجود دارد ، بیابید.

۱۸- با گوش دادن به کتابهای صوتی زمان تماشا کردن تلویزیون به نصف کاهش می یابد و یا حتی کاملا حذف می شود. کتاب بهترین دوست است. آیا تاکنون شنیده اید که بگویند تلویزیون بهترین دوست است؟

۱۹- شما می توانید در شب از طریق MP3 پلیر بدون اینکه مزاحم خواب هم اتاقی خود شوید به کتابهای صوتی گوش کنید و نیازی هم به روشنایی نیست در صورتی که برای مطالعه کتابهای چاپی نیاز به نور و روشنایی دارید.

۲۰- ابزار و وسائل زیادی برای گوش دادن به کتابهای صوتی وجود دارد. شما می توانید با MP3 پلیر ، در اتومبیل از طریق CD پلیر ، یک کامپیوتر ، یک سیستم صوتی خانگی و … به کتابهای صوتی گوش بدهید.

همانند یک کتاب چاپی خوب ، کتابهای صوتی هم می توانند برای مطالعه راحت و جالب باشند که باعث شوند بارها و بارها به آنها گوش دهید. پس منتظر چه چیزی هستید؟

  انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 333

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان , ملکشهر , تیم تحقیقاتی ذهن برتر من

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت مطلق به تیم تحقیقاتی میلیونر شو می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما