راه های کسب درامد بدون نیاز به سرمایه , دوره های آموزشی بینظیر و ایده های فوق العاده برای ایجاد استارت آپ با ما همراه باشید تا به ثروت برسید

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

میزان رضایتمندی شما از سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 21403

کارت ویزیت الکترونیکی


کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت الکترونیک چیست ؟

کارت ویزیت الکترونیک یک کد crm تحت مدیریت خودتان می باشد, که این کد معرف شخصیت کاری شماست , در واقع کارت ویزیت الکترونیک شماست ,یعنی اگر کسی نام کد شما را به سامانه 10008590 پیامک کند , تمام اطلاعات کاری شما من جمله خدمات - آدرس مغازه یا شرکت - تلفن همراه - تلفن ثابت و ..را در تلفن همراه خود دریافت می نماید , این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه خودتان قابل ویرایش می باشد , در این مرحله شماره تلفن ارسال کننده هم به عنوان مشتری شما در پنل اس م اس ذخیره میگردد, شما در هر لحظه از شبانه روز میتوانید متن کارت ویزیت خود را تغیر دهید حتی اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشید . پس همین حالا در سایت آی نوتی به صورت رایگان ثبت نام کرده و کارت ویزیت الکترونیک (crm) خود را خریداری نمائید .

 

 

متقاضیان محترم میتوانند با آیدی تلگرام https://telegram.me/zehnebartarman1 ارتباط برقرار کرده و کد معرف خود دریافت نمایند تا به صورت رایگان در سایت شرکت آی نوتی ثبت نام کرده و نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز خود اقدانم نمایند.

نمونه کارت ویزیت الکترونیک : نام آرمان سلامت یا Armansalamat را به سامانه 10008590 پیامک کرده و نمونه کارت ویزیت الکترونیک را مشاهده نمایید .

مشترکینی که کارت ویزیت الکترونیک خود را با کد معرف رایگان مادریافت نمایند , از خدمات ویژه سایت ما به رایگان بهرمند میشوند .

دریافت کد معرف رایگان

مراکز فعال شده به کارت ویزیت الکترونیک - کلیک کنید


کارت ویزیت الکترونیک تحولی بزرگ در کسب و کار کشور

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 302

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان , ملکشهر , تیم تحقیقاتی ذهن برتر من

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت مطلق به تیم تحقیقاتی میلیونر شو می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما